Hei, tänään oli biologian kokeet, argh. Osasin jotku asiat ja joitakin en.
Oli niin perus vaatteet, etten niistä viitsi mitään kuvaa laittaa.
Mun aamut sattuu olemaan sellasia, että kun kello soi, ajattelen että nukunpa vielä vähän aikaa, ja se venyy sitten joksikin 20 minuutiksi.
Sitten nousen ihan paniikissa meikkaamaan, ja revin kaapista vain jotkut vaatteet, eli yleensä ne on ne farkut + huppari tai neuletakki.:s

Tarvisin pikaisesti uudet kengät, mun nykyiset nilkkurit on ihan rispaantuneet.:( Ja takinkin tarvin, oon ajatellu jotain toppatakkia vaan, mutta kun tuo takin osto on mulle aina niin vaikeeta.

Ahh, en jaksa oottaa syyslomaa, pääsee täältä Suomen kylmyydestä pois.:)

Minun ostoslistalla on tällä hetkellä;

☻Neuletakki
☻Farkut
☻Takki
☻Kengät
☻Lapaset
☻Vyö
☻Laukku

Yh, mitenköhän saan nuo kun äiti ja isä ei suostu mitään kustantamaan, tai no kyllä ne tuon takin ja kengät suostuu ostamaan.

Kävin tänään kirppiksellä, mutta en löydä sieltä ikinä mitään! Olen joko huono etsimään tai sitten siellä vain yksinkertasesti on KAUHEITA vaatteita.

Ohops, tulipas aika sekava postaus, anteekssi:o

Nyt menen tekemään läksyt, bai

<3